Hrvatska na putu da postane trend destinacija za njemačke turiste koji traže ekskluzivniju ponudu

30/06/2014

Prezentacija TUI-jeve zimske brošure u Zadru
PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

(Zadar, 30. lipnja 2014.) TUI Njemačka je u okviru višednevnog programa u trajanju od 26. do 29. lipnja, u Petrčanima kod Zadra u hotelu Falkensteiner Hotel & Spa Iadera, predstavio svoj zimski program 2014/15 i novosti te Hrvatsku kao iznimno potencijalnu modernu destinaciju. U programu je sudjelovalo preko 130 sudionika, od čega 80 najvažnijih turističkih i gospodarskih novinara i blogera iz Njemačke. Zimsku brošuru su uz nazočnost ministra turizma Darka Lorencina, Mata Radića direktora ureda Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu te Gorana Hrnića predsjednika Uprave Gulliver travela, predstavili Christian Clemens (TUI Deutschland, Chief Executive Officer), dr. Oliver Dörschuck (TUI Deutscland, Chief Operating Officer) i Ralf Horter (TUI Deutschland, Chief Commercial Officer) iz TUI-ja.
Službena prezentacija TUI Njemačka zimske brošure je za njemačke novinare i blogere upriličena na posebnoj konferenciji za medije 28. lipnja ujutro u hotelu Falkensteiner Hotel & Spa Iadera na kojoj je osim predstavnika TUI Njemačke sudjelovao i ministar turizma Darko Lorencin. 
U okviru trodnevnog programa, pored prezentacije brošure zimskog programa te radnog dijela, sudionicima je dodatno predstavljena Hrvatska kroz slobodni program izleta u Zadru i široj okolici pri čemu su mogli uživati u bogatstvu prirodne, kulturne i eno-gastronomske baštine: foto safari na Velebitu; kajakarenje na Zrmanji; Sun & Sea – plovidba zadarskim arhipelagom; posjet Nacionalnom parku Krka i Šibeniku. Program je završio iznimno uspješnom gala večerom na Trgu pet bunara što je zanimljivost koju treba istaknuti s posebnom pažnjom jer pokazuje da Zadar osim potencijala za destinaciju masovnog turizma posjeduje i onaj za MICE destinaciju.
Christian Clemens, CEO of TUI Deutschland, said at the presentation of the winter programme for 2014/2015 in the Croatian city of Zadar, "In addition to high product quality in the future TUI wants to offer its guests even more memorable moments throughout the holiday. Our goal is clear: customers are to become fans. Currently, a service campaign with significant investments is in progress. The fresh new brand experience is part of our growth strategy. We plan to increase the number of our own concept hotels under the TUI brand. At the same time we are strengthening the sales potential of our budget brand 1-2-FLY with an expanded product range. “
Christian Clemens, predsjednik Uprave TUI DNjemačka, na predstavljanju zimskog programa je rekao: "Uz visoku kvalitetu proizvoda u budućnosti TUI želi svojim gostima ponuditi još nezaboravnije trenutke tijekom praznika. Naš cilj je jasan: kupci trebaju postati obožavatelji (fanovi). U tijeku su značajna ulaganja u customer servis kampanju, a svježe novo iskustvo brenda je dio naše strategije rasta. Planiramo povećati i broj naših vlastitih koncept hotela pod TUI brendom."
Mato Radić, direktor HTZ-a Njemačka sa sjedištem u Frankfurtu na Majni je tom prilikom izjavio: „Zadovoljni smo što je TUI Njemačka, kao jedan od vodećih turoperatora i nama jedan od najvažnijih partnera, po prvi put odabrao Hrvatsku za održavanje ovakve značajne prezentacije. Nadamo se da će se temeljem ove suradnje, koju možemo ocijeniti kao vrlo uspješnu za sve uključene, produbiti suradnja s TUI-em kao i da ćemo kroz reportaže novinara koji su sudjelovali na prezentaciji, osigurati pojačanu medijsku prisutnost i promociju Hrvatske u svim relevantnim njemačkim publikacijama.“
Organizacija operativnog programa je povjerena Gulliver travelu, koji je dio TUI travel PLC grupe, uz izvrsnu suradnju Grada Zadra te Turističke zajednice Zadra. Važnu potporu je pružila i Hrvatska turistička zajednica. 
Odabir Zadra i Hrvatske za ovakvu prezentaciju iznimno je značajan jer pokazuje važnost koja se posvećuje Hrvatskoj kao destinaciji te nakon TUI Inside-a predstavlja nastavak značajne promocije Hrvatske na njemačkom tržištu. Podsjetimo TUI Inside je TUI-jeva najopsežnija prodajna kampanja, i najopsežnija kampanja u njemačkom turističkom sektoru uopće, a u svibnju 2011. je održana u Hrvatskoj . Rezultate TUI Inside kampanje smo osjetili dugoročno na ukupnom njemačkom govornom području. Jedan od najvažnijih ciljeva tada, ali i danas je povećati svijest o Hrvatskoj kao suvremenoj zemlji različitih mogućnosti kroz transformaciju imidža Hrvatske kao jeftine, masovne destinacije u imidž kvalitetne, moderne destinacije što će naravno u konačnici značajno rezultirati povećanjem intresa i prodaje. Značajno je napomenuti kako je TUI, vodeći njemački turoperator, za 2014. godinu za 19 posto proširio svoje kapacitete na letovima za Hrvatsku i očekuje ukupno dobru potražnju za ljetnu sezonu 2014. te najavljuje proširenje hotelskog koncepta u Hrvatskoj kao jednog od budućih investicijskih planova.