Nikolina Misir - najbolja agencijska djelatnica u 2012.

20/10/2012

Prema izboru HTZ-a u akciji “Djelatnik godine” u okviru projekta “Volim Hrvatsku”, nacionalnog programa „Čovjek ključ uspjeha“ zaposlenica Gulliver travela proglašena najboljom

(Dubrovnik, 20. listopada 2012.) Na sinoćnjoj dodijeli nagrada i priznanja Hrvatske turističke zajednice u akcijama uređenosti turističkih mjesta primorske i kontinentalne Hrvatske, Plavi cvijet i Zeleni cvijet, Čovjek ključ uspjeha u turizmu – izbor djelatnika godine, održanoj u dubrovačkoj Lacromi u sklopu Dana hrvatskog turizma, Nikolina Misir je proglašena najboljom agencijskom djelatnicom u 2012. godini.
"Vrlo sam počašćena i drago mi je, jer ovakve se nagrade ne dobivaju svaki dan. S druge strane, htjela bih reći kako je ovo nagrada svim mojim suradnicima i zaposlenicima Gullivera,  jer je nagrada ujedno i potvrda da smo na dobrom putu i poticaj za neke nove uspješne priče koje već stvaramo i koje tek slijede” izjavila je  Nikolina Misir, koja u je Gulliver travelu zaposlena na poziciji direktorice sektora Incoming & Guest Service. U Gulliveru je od 2001. godine i od tada uspješno radi na poslovima vezanim uz receptivno poslovanje i promociju Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije.
„U Gulliveru smo vrlo ponosni na našu kolegicu te ovo priznanje smatramo zasluženim. Posebno ističemo njen angažman vezan za pomake u plasmanu i percepciji Hrvatske na njemačkom tržištu te dovođenje TUI Inside kampanje u Hrvatsku koja je realizirana prošle godine. Rezultati kampanje se očekuju u narednim godinama, a ove godine Hrvatska bilježi povećanje od 20 posto u dolascima njemačkih gostiju za 2012“ istaknuo je  je Goran Hrnić, predsjednik uprave Gulliver travela.
Podsjetimo TUI Inside je TUI-jeva najopsežnija prodajna kampanja, i najopsežnija kampanja u njemačkom turističkom sektoru uopće. Prošle godine je održana po deveti puta, a zbog atraktivnosti, iznimne medijske pozornosti, posebne pažnje putničkih agenata te povećanja rezultata prodaje, svake je godine broj destinacija-kandidata vrlo velik. Iako se u pravilu odabiru „velike“ destinacije, prošle godine je po prvi puta odabrana „mala“ destinacija – Hrvatska, na što smo bili posebno ponosni. Ovakav odabir je između ostalog bio i rezultat napora koje je Misir uložila u uvjeravanje TUI-a. Ciljevi TUI Inside kampanje su dugoročno iznimno značajni za hrvatski turizam općenito i to kada govorimo o ukupnom njemačkom govornom području. Jedan od najvažnijih je bio povećati svijest o Hrvatskoj kao suvremenoj zemlji različitih mogućnosti kroz transformaciju imidža Hrvatske kao jeftine, masovne destinacije u imidž kvalitetne, moderne destinacije što će naravno u konačnici značajno rezultirati povećanjem prodaje.