Gulliver travel “mini” rebranding

06/05/2019

Novi vizualni identitet Gulliver travela – spoj dugogodišnje tradicije i osluškivanja suvremenih trendova vizualnog oblikovanja

(Dubrovnik, 06.05.2019) Ponosni smo što vam možemo predstaviti ''mini'' rebranding Gulliver travela, koji je rezultat “evolucije” našeg poslovanja i identiteta. Cilj rebrandinga bio je kreirati prepoznatljiv i suvremeni vizualni identitet koji nije samo logotip. 

Rebrandingu smo pristupili, kako pristupamo svim našim projektima, marljivo i sa strašću. Prije kreiranja novog vizualnog identiteta postavili smo četiri ključna pitanja: Koje su naše vrijednosti? Koja je naša svrha? Tko su naši partneri i što im želimo komunicirati? Što nas izdvaja od konkurencije? Odgovori na ta pitanja bili su temelj na kojem smo gradili priču rebrandinga, imajući pri tom na umu dugogodišnju tradiciju Gulliver travela, kao i moderne trendove vizualnog oblikovanja 21. stoljeća. Podršku i kreativna rješenja pružila nam je naša dugogodišnja partnerska agencija Idea studio

U sklopu rebrandinga zadržali smo identitet i prepoznatljivost brenda kroz modifikaciju postojećeg logotipa te dodavanje opcija logotipa u dva reda i logotipa sa sloganom radi uspješnijeg komuniciranja identiteta i poslovanja u B2B okruženju. Izgradili smo look & feel koji će uspješno komunicirati o nama kroz novi prepoznatljivi font, proširenu paleta boja koja sada, uz našu tradicionalnu crvenu te crnu i bijelu, uključuje sivu i tamniju, suptilniju crvenu boju te kroz prepoznatljivi vizualni element povezanih točkica koje komuniciraju naše dugogodišnje uspješno povezivanje destinacija i ljudi. Novo ruho dobili su i svi korporativni materijali te su kreirane nove ikone za naše proizvode i usluge, koje se osim na tiskanim materijalima, primjenjuju i na našoj novoj web stranici. Budući da se proces rebrandinga odvijao upravo u trenutku obilježavanja 30 godina uspješnog poslovanja Gulliver travela, kreiran je i zaseban logo ''30 years'' sa sloganom ''Connecting destinations and people''. 

Naš vizualni identitet se promijenio i mijenjat će se u budućnosti. Ono što ostaje isto je naša predanost u poslovanju te pružanje kompetentnog partnerstva u destinacijskom menadžmentu.