Gulliver travel slavi trideseti rođendan
12/02/2019
Već trideset godina uspješno povezujemo destinacije i ljude PRIOPĆENJE ZA JAVNOST
(Dubrovnik, 12. veljače 2019.) Gulliver travel, vodeća destinacijska menadžment kompanija (DMC) u regiji, u veljači ove godine slavi trideseti rođendan. Ovu važnu obljetnicu smo proslavili 31. siječnja 2019. tradicionalnim godišnjim okupljanjem svih zaposlenika United People of Gulliver travel 2019. te gala večerom uoči samog rođendana 1. veljače na kojoj su prisustvovali i svi osnivači – Lukša Glavinja, Goran Hrnić i Srećko Žunec.
Osnovan kao prva privatna turistička i putnička agencija, Gulliver travel prošao je put od male agencije do ulaska u veliki TUI te je prateći globalne i lokalne trendove unaprijedio svoje uspješno poslovanje kroz transformaciju iz putničke agencije u DMC. Dio TUI Grupe smo bili od 2001. do 2016. godine, a od 2016. do 2018., uslijed razdvajanja poslovanja unutar TUI-ja, dio Hotelbeds Grupe. Od 2018. smo ponovo dio vodeće putničke kompanije u svijetu – TUI Grupe.
Naša je misija danas pružati kompetentno partnerstvo u destinacijskom menadžmentu što uspješno radimo kroz prepoznatljive proizvode i usluge iz našeg bogatog i diferenciranog portfelja, na preko 32 tržišta diljem svijeta, a obuhvaćamo Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo te Albaniju. Vjerujemo u održivi razvoj, socijalnu odgovornost i ekološku osviještenost koje, kao aktivan član društva nastojimo promicati u okvirima zajednica u kojima djelujemo.
Kvalitetu i kreativnosti, kao važan element našeg svakodnevnog poslovanja, potvrđuju brojne stručne nagrade te ISO 9001 certifikat kojeg posjedujemo od 2012. godine. Od nagrada svakako treba spomenuti niz Simply the best nagrada te nagradu „Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku“ za najbolju DMK putničku agenciju 2015. godine koje dodjeljuju Udruženje putničkih agencija pri HGK i Udruga hrvatskih putničkih agencija.
O našem uspjehu najbolje govori stalan rast naših financijskih rezultata i fizičkih pokazatelja, širenje tržišta i mreže partnera te rast stalno zaposlenih kojih je danas više od stotinu. Naša strategija za nastavak rasta je razvoj novih tržišta i partnera, proaktivnost, kontinuirano praćenje trendova te sukladno tome kreiranje palete inovativnih i diferenciranih turističkih proizvoda i programa.
«Uvijek smo se trudili biti avangarda, pa tako naši planovi za budućnost obuhvaćaju prilagodbu novim potrebama gosta i razvoj novih ekskluzivnih proizvoda. Jedan od takvih primjera je u Gulliverov katamaran SeaGULL 30, čija je namjena izvođenje dnevnih i poludnevnih izleta te događanja u okviru različitih MICE progama. Radi se o novom i ekskluzivnom projektu koji će obogatiti našu ponudu, ali i doprinijeti povećanju kvalitete turističke ponude cijele destinacije te će zbog svoje atraktivnosti i veličine predstavljati svojevrstan ploveći landmark.» izjavio je Goran Hrnić, predsjednik Uprave Gulliver travela.
Spomenimo i da su ime katamaranu dali naši zaposlenici Ira Buntić i Orsat Drobnić.
Dodatno u okviru obilježavanja trideset godina i događanja United People of Gulliver travel 2019. dodijeljene su i godišnje nagrade za zaposlenika godine Ivi Decovski Klečak, Dijani Perhat i Ivani Trbojević, priznanja za rad u Gulliveru duži od 15 godina za dvanaestoro zaposlenika te prigodni pokloni za naše umirovljenike.